قوانین و مقررات :

این شرایط استفاده از خدمات برلیا پنل می‌باشد و اپراتورهای برلیا پنل (همانطور که در زیر تعریف شده است) وارد شده است. با دسترسی، دانلود، استفاده یا کلیک بر روی “موافقم” برای پذیرش هر گونه خدمات برلیا پنل (همانطور که در زیر تعریف شده است) ارائه شده توسط برلیا پنل(طبق تعریف زیر)، شما موافقت می کنید که تمام شرایط و ضوابط مندرج در این مقاله را خوانده، درک کرده و پذیرفته اید. این شرایط استفاده (از این پس “این شرایط” نامیده می شود) و همچنین خط مشی رازداری ما در امنیت برلیا پنل علاوه بر این، هنگام استفاده از برخی از ویژگی‌های سرویس‌ها، ممکن است مشمول شرایط و ضوابط خاص دیگری باشید که برای آن ویژگی‌ها قابل اعمال است.

لطفاً شرایط را به دقت بخوانید زیرا آنها بر استفاده شما از خدمات برلیا پنل حاکم هستند. این شرایط حاوی مقررات مهمی از جمله یک حکم داوری است که مستلزم آن است که همه ادعاها از طریق داوری الزام آور قانونی حل و فصل شوند. با استفاده از خدمات برلیا پنل، تصدیق و موافقت می کنید که :

(1) از خطرات مرتبط با بازاریابی رسانه های اجتماعی و مشتقات آنها آگاه هستید.

(2) شما باید تمام خطرات مربوط به استفاده از خدمات برلیا پنل و معاملات بازاریابی دیجیتال و مشتقات آنها را بپذیرید.

و (3) برلیا پنل در قبال چنین خطرات یا پیامدهای نامطلوب مسئولیتی ندارد.

با دسترسی، استفاده یا تلاش برای استفاده از خدمات برلیا پنل در هر عنوانی، تأیید می‌کنید که این شرایط را می‌پذیرید و موافقت می‌کنید. اگر موافق نیستید، به برلیا پنل دسترسی نداشته باشید یا از خدمات برلیا پنل استفاده نکنید.

1_ قوانین سفارش :

اگر حساب در نام یا محتوا از ابری استفاده می کند،. قبل از ثبت سفارش برای آنها از ما سوال بپرسید.

برای هر سرویس یک نرخ افت تخمینی وجود دارد. ریزش کم بین 5 تا 20 درصد، ریزش متوسط بین 20 تا 50 و ریزش بیش از حد بین 5 تا 100 درصد است. اما به خاطر داشته باشید که آنها فقط تخمین هستند و می توانند بر اساس حساب کاربری و همچنین وضعیت شبکه های اجتماعی و سایر عوامل تغییر کنند. اطلاعات مربوط به افت تنها یک تخمین و حدس بر اساس عملکرد گذشته سرویس است و در نتیجه وب سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال صحت این برآورد را سلب می کند.

2_ تداخل سفارشات

شما نمی توانید بیش از یک سفارش فعال از یک نوع سرویس برای هر پیوند داشته باشید.

به عنوان مثال نمی توانید همزمان دو سفارش سرویس فالوور اینستاگرام برای حساب خود ثبت کنید. اجازه دهید اولین سفارش شما تکمیل شود و سپس سفارش بعدی را قرار دهید.

قبل از ثبت سفارش ، بررسی کنید که سفارش فعال دیگری در این لینک ندارید ، در غیر این صورت سفارش شما لغو خواهد شد و یا اگر به پیگیری نیاز داشته باشید پیگیری برای سفارش انجام نخواهد شد.

3_ تداخل سفارش خارجی

در حالی که یک سفارش باز در یک پیوند خاص دارید ، سفارش دیگری (در این پلتفرم یا سایر وب سایت ها) انجام ندهید. در این صورت امکان پیگیری در صورت بروز مشکل وجود ندارد.

4_ لینک سفارش اشتباه

در صورت وارد کردن لینک اشتباه یا با فرمت اشتباه ، سفارش شما به صورت خودکار در وضعیت تکمیل شده قرار می گیرد و مبلغ شارژ شده به موجودی شما بازگردانده نمی شود.

5_ موضوعات ممنوعه

اگر برای موضوعات ممنوعه سفارش دهید (که در مفاد کلی قرارداد کاربر توضیح داده شده است)، وضعیت سفارش شما ممکن است به تکمیل شده تغییر کند ، اما سفارش شما در پلتفرم رد می شود و هزینه خدمات از موجودی حساب شما کسر می شود. توجه داشته باشید که این سفارش قابل پیگیری و بازپرداخت نیست.

6_ کنسل سفارش

فقط خدمات با گزینه کنسلی تحت شرایطی که در سرویس مذکور توضیح داده شده است ، قابل لغو هستند. در غیر این صورت ، امکان لغو آن سفارش وجود ندارد مگر اینکه خود سفارش به صورت خودکار تکمیل یا لغو شود. همچنین توجه داشته باشید که تکمیل کند هر یک از خدمات دلیلی برای انصراف شما محسوب نمی شود

جبران ریزش

– پر کردن مجدد ریزش فالوور/عضو/لایک/… قبلی (قبلی) شما را جبران نخواهد کرد. برای شروع بالا ، پر کردن مجدد ممکن است خوب کار نکند.

– اگر فالوور/لایک/. فعلی شما کمتر از تعداد شروع ثبت شده برای سفارش باشد ، پر کردن مجدد غیرفعال خواهد شد.

– اگر جبران ریزش خودکار یا خدماتی که دارای دکمه جبران ریزش مجدد هستند کار نمی کند ، فقط یک تیکت به ما بدهید و مدارک خود را ارسال کنید.

– برخی از خدمات دارای دو نوع ضمانت ریزش (جبران ریزش مجدد) هستند. گارانتی با محدودیت زمانی (7 روز ، 14 روز و …) و گارانتی با محدودیت مبلغ (تا 5 برابر مبلغ سفارش یا تا 10 برابر مبلغ سفارش). به توضیحات سرویس توجه کنید.

_ در زمان محدودیت شبکه های اجتماعی بسته به نوع سرویس و جبران ریزش روز های مشخص شده در سرویس ،امکان غیر فعال شدن جبران ریزش از طرف برلیا پنل وجود دارد این مسئله به دلیل تداخل در ظرفیت سرویس،سرعت پایین سرویس،از کار افتادن سرویس بوجود می آید و برلیا پنل این حق را دارد تا جبران ریزش سرویس مورد نظر را غیر فعال کند

– زمانی که یک سرویس دارای گارانتی است ، از شروع سفارش ، نه اتمام آن ، برای تعیین چند روز گارانتی باقی مانده استفاده می شود. به عبارت دیگر ، اگر از سرویسی با ضمانت 3 روزه استفاده می کنید و تکمیل آن بیش از 3 روز طول می کشد. سفارش شما به هر دلیلی ممکن است در حین سفارش و قبل از تکمیل آن ریزش رخ دهد و وب سایت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت. توضیحات هر سرویس شامل تخمین زمانی برای پردازش سفارشات است. علاوه بر این، به روز رسانی کانال تلگرام و سایر اطلاعات مربوط به تغییرات وضعیت و کیفیت خدمات در توضیحات آن خدمات گنجانده شده است و در اولویت قرار دارد. بنابراین لطفا قبل از ثبت سفارش به توضیحات و اطلاعیه های خدمات ما توجه کنید.

– حداقل باید 24 ساعت از اتمام سفارش گذشته باشد تا بتوانید مجدداً درخواست دهید.

– برای ثبت سفارش مجدد برای پیوند ، ابتدا اجازه دهید دوباره پر کردن قبلی آن تکمیل شود.

شارژ حساب

این «شرایط و ضوابط» پرداخت برای استفاده شما از درگاه های ایرانی و ارزهای دیجیتال به عنوان روش پرداخت انتخابی شما اعمال می شود. لطفاً این شرایط و ضوابط را به دقت بخوانید. با استفاده از دروازه‌های کریپتو به‌عنوان روش پرداخت ، تأیید می‌کنید و موافقت می‌کنید که به این شرایط و ضوابط پایبند باشید. این شرایط و ضوابط علاوه بر شرایط و ضوابط مندرج در شرایط و ضوابط وب سایت BerliaSmm اعمال می شود. در صورت تضاد بین این شرایط و ضوابط و شرایط استفاده از وب‌سایت BerliaSmm، با توجه به تراکنش‌های کریپتو ، شرایط و ضوابط پلتفرم BerliaSmmاعمال می‌شود. اگر با همه این شرایط و ضوابط موافق نیستید ، روش پرداخت یا شبکه مشخص شده را به عنوان روش پرداخت خود انتخاب نکنید.

روش‌های پرداخت کریپتو در پلتفرم برلیا پنل شامل دو رویکرد است که در زیر توضیح داده شده است:

1_ درگاه های پرداخت کریپتو

2_ درگاه های ایرانی

3_ پرداخت دستی

1_ در روش دستی قبل از پرداخت بررسی کنید که روش پرداخت مورد نظر همچنان در وب سایت فعال بوده و در لیست درگاه ها و شبکه های پرداخت در قسمت افزودن صندوق موجود باشد.

2_ پس از پرداخت دستی موفقیت آمیز ، باید اطلاعات پرداخت را از طریق بلیط در پلت فرم برلیا پنل یا از طریق پشتیبانی واتساپ اعلام‌کنید. پس از آن ما اعتبار تراکنش را پیگیری می کنیم و پس از آن موجودی شما بر اساس آن شارژ می شود.

درگاه پرداخت

در روش های درگاه پرداخت مانند پرکفت مانی ، زرین پال و غیره، زمان تکمیل فرآیند پرداخت به ساختار شبکه آن روش پرداخت بستگی دارد. پس از تکمیل فرآیند پرداخت ، به طور خودکار در پلتفرم BerliaSmm تأیید می شود.

مقدار شارژ مجدد

در بخش افزودن شارژ پلتفرم BerliaSmm ، حداقل و حداکثر مبلغ شارژ مجدد برای هر روش پرداخت وجود دارد. قبل از انجام تراکنش ، مطمئن شوید که در محدوده مشخص شده پرداخت کنید، در غیر این صورت ، BerliaSmm هیچ گونه مسئولیتی در قبال اختلال در شارژ موجودی نخواهد داشت.

پرداخت شارژ مجدد

هنگام پرداخت و شارژ مجدد موجودی خود ، به اطلاعیه های زیر توجه کنید:

1_ هنگام چسباندن آدرس کیف پول BerliaSmm در صفحه ارسال شماره کارت یا کیف پول خود ، آدرس را به دقت با آدرس موجود در پلت فرم BerliaSmm مطابقت دهید (به دلیل جلوگیری از کلاهبرداری های فیشینگ)

2_ قبل از اتمام فرآیند پرداخت ، آدرس ورودی را با آدرس کیف پول موجود در پلتفرم (به دلیل تغییر آدرس کیف پول) مطابقت دهید.

3_ هنگام پرداخت تومان یا کریپتو ، به درگاه یا شبکه انتخابی توجه کنید و درگاه یا شبکه درخواستی را برای انتقال صحیح انتخاب کنید. در غیر این صورت ، پرداخت شما در پلتفرم BerliaSmm دریافت نخواهد شد.

4_ م BerliaSmm مسئولیتی در قبال خطا یا مشکل در پرداخت از طریق درگاه پرداخت و شبکه انتقال پول رمزنگاری ندارد. بنابراین ، با پشتیبانی درگاه مربوطه پیگیری کنید.

بازگشت وجه از موجودی حساب BerliaSmm به حساب کاربر فقط در موارد زیر امکان پذیر است:

1_ در صورتی که تحویل سفارش از زمان اعلام شده در توضیحات هر

سرویس بیش از 14 روز طول بکشد‌ ، کاربر این حق را دارد که درخواست

عودت مبلغ سفارش خود را داشته باشد (توجه داشته باشید که بررسی این

موضوع مستلزم ارسال ایمیل توسط کاربر است. مستندات کامل ، و این

بررسی تقریباً یک تا دو هفته طول می کشد) همچنین در نظر داشته باشید که اطلاعیه به روز شده در وب سایت و کانال تلگرام BerliaSmm جزء

توضیحات سرویس و مقدم بر آن است.

2_ در انتخاب مبلغ پرداخت دقت کنید. در صورت انتقال با مبلغ اشتباه ،

امکان استرداد وجه پرداختی وجود ندارد.

3_ اگر کاربر به هر دلیلی سرویس انتخابی که استفاده کرده است مطابق

میلش نبوده در حالی که در توضحیات سرویس تمام موارد توضیح داده شده

باشد و کاربر درخواست برگشت مبلغ به دلیل (سرعت کم،ریزش شدید،بی

کیفیت بودن سرویس) را داشته باشد BerliaSmm هیچ مسئولیتی در قبال

سفارشات ندارد و

، لازم است قبل از ثبت سفارش با دقت خوانده سود

توضحیات هر سرویس و مبلغ برگشت نخواهد خورد.

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد